Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2009

ΑΚΗΣ ΠΑΝΟΥ 1967-1977





Η επιλογή αυτών των 12 τραγουδιών έγινε με τη σκέψη στα υπόλοιπα...202 που θα μπορούσαν να βρίσκονται στη θέση τους.
Σε μια ξένη κοινωνία,
Φέρτε το παιδί του χάρου,
αλλά και Στο σταθμό του Μονάχου.
Δεν υπάρχει κανείς ,
Σαν ζευγαρώσουν δυο καημοί,
αλλά και Πυρετός και Κοίτα με στα μάτια .
"Εκείνα που δεν λέγονται
αυτά τι να τα κάνω
που δεν αντέχω να τα πω
ούτε να τα πεθάνω."
Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ.
"Είναι τόσο μεγάλη η ζωή όταν ζεις διαρκώς...
παλεύεις , πεθαίνεις, περνάς μα δεν είσαι νεκρός."
Όλο το ΠΑΡΩΝ!
Πίσω από τον Τρελό κρύφτηκε η πιο συγκλονιστική
λαική καταγραφή της Ελληνικής κοινωνίας τα τελευταία 25 χρόνια.
"τι ειρωνία!Εμείς τι φτιάξαμε αυτή την κοινωνία".
"κι αν θα μου πεις πως είν'αλλιώς , το ίδιο κάνει".
"γιατί να ζήσω φρόνιμα τα χρόνια μου τα γόνιμα..."
ΣΕΙΣΜΟΣ και
"Όταν θα μπούμε στην Κοινή την Αγορά"
ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΠΩ.
Προσευχή του καλού ραγιά.
"Δεν είναι εύκολο ν' αλλάξεις , όταν χαλάσεις εντελώς"
γιατί Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΡΟΜΟΣ...
"Ο ένας τρώει τον άλλο, τα κάτω έρχονται πάνω,
δεκάρες μου πετάνε, το μπαγλαμά μου πιάνω
και κάτω στο χαμένο και ζήτω στον επάνω"...
Γ.Τ.

(κείμενο από το εξώφυλο του δίσκου )

ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ

1.ΘΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ

2.Η ΠΡΩΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ

3.ΕΙΔΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΚΛΑΜΕΝΑ

4.Η ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΩΡΑ

5.ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ

6.ΠΗΡΑ ΑΠ'ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΝΕΡΟ

7.ΜΟΙΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ Μ'ΑΦΗΝΕΙΣ

8.ΕΓΩ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΤΑ 'ΛΕΓΑ

9. ΟΥΤΕ ΑΧ ΔΕ ΘΑ ΠΩ

10.ΚΑΙ ΤΟΤΕ

11.ΤΙ ΜΑΙΣΤΡΟΣ ΤΙ ΒΑΡΔΑΡΗΣ

12. Ο ΤΡΕΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...