Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

O KOΣΜΟΣ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ (συλλογή τραγουδιών 1965-1985)



Είναι μια σημαντική συλλογή με τραγούδια που ηχογραφήθηκαν
από το 1965 - 1985 και περιλαμβάνει
ένα μεγάλο μέρος από την δισκογραφία του μεγάλου συνθέτη.
Σε αυτό το ιστολόγιο θα αναρτηθούν
όλα τα τραγούδια από αυτή τη συλλογή
και θα συνοδέυονται με video - audio.

Η ζωή μου όλη - Στ. Καζαντζίδης

Θέλω να τα πω - Γιώργος Νταλάρας

Τούτος ο τάφος - Γιώργος Νταλάρας

Χαροκόπου 1942-1953 (στις παράγκες) - Γιώργος Νταλάρας

Όταν σημάνει η ώρα - Γρ. Μπιθικώτσης

Πήρα απ το χέρι σου νερό - Βίκυ Μοσχολιού

Ο δρόμος είναι δρόμος - Γιώργος Νταλάρας

Ρολόι κομπολόι - Γρ. Μπιθικώτσης

Και τι δεν κάνω - Στρ. Διονυσίου

Δως μου να πιω - Μαίρη Μαραντη

Να είχα το κουράγιο - Στρ. Διονυσίου

Πυρετός - Μαρινέλλα, Γιώργος Νταλάρας

Δεν κλαίω για τώρα - Βίκυ Μοσχολιού

Οι μισοί καλοί - Στ. Καζαντζίδης

Ο τρελός - Μανώλης Μητσιάς

Δεν ειν' ο κόσμος φίλος μου - Γιώργος Νταλάρας

Τα όνειρα που χτίζονται - Στ. Καζαντζίδης, Χάρις Αλεξίου

Καρδιά μου μην παραπονιέσαι - Γρ. Μπιθικώτσης

Η πιο μεγάλη ώρα - Γιώτα Λυδια

Ο εαυτός μου - Γιώργος Νταλάρας

Άντε να περάσει η μέρα - Στ. Καζαντζίδης

Άνοιξε Πέτρο - Γιώργος Νταλάρας

Θα κλείσω τα μάτια - Γρ. Μπιθικώτσης, Χαρούλα Λαμπράκη

Εγώ καλά σου τα λεγα - Στρ. Διονυσίου

Η πρώτη δύσκολη στιγμή - Βίκυ Μοσχολιού, Βούλα Γκίκα

Μίσος - Στ. Καζαντζίδης, Λίτσα Διαμάντη

Και τότε - Λίτσα Διαμάντη

Χωρίς αυτήν - Τ. Βοσκόπουλος

Παράνομη αγάπη - Μιχάλης Μενιδιάτης, Βούλα Γκίκα

Ούτε αχ, δε θα πω - Βίκυ Μοσχολιού, Βούλα Γκίκα

Ξαναγεννήθηκα - Βούλα Γκίκα, Βάσω Καρανικόλα

Είδα τα μάτια σου κλαμένα - Μιχάλης Μενιδιάτης, Βούλα Γεωργούτη

Γιατί καλέ γειτόνισσα - Στρ. Διονυσίου

Του κόσμου το περίγελο - Στρ. Διονυσίου

Δυο αλήθειες - Πόλυ Πάνου

Ήταν ψεύτικα - Στρ. Διονυσίου

Ξημέρωσε καλή μου - Μιχάλης Μενιδιάτης, Βούλα Γκίκα

Αχαριστία - Στρ. Διονυσίου, Χαρούλα Λαμπράκη

Το θολωμένο μου μυαλό - Στ. Καζαντζίδης

Το μετρό της αγάπης - Μιχάλης Μενιδιάτης, Βούλα Γκίκα

Ούτε σπίθα, ούτε λέξη - Πόλυ Πάνου

Ήπια τα χείλη σου και χάνομαι - Λεωνίδας Βελής

Κοίτα με στα μάτια - Λεωνίδας Βελής

Μην κατεβείς στο λιμάνι - Στρ. Διονυσίου, Βούλα Γεωργούτη

Γιατί δεν ήρθες τότε - Γιώργος Χατζηαντωνίου

Μια γυναίκα - Στρ. Διονυσίου

Ας τη να φύγει - Στρ. Διονυσίου

Μοίρα μου γιατί μ αφήνεις - Γρ. Μπιθικώτσης

Πληγωμένο πούλι - Γρ. Μπιθικώτσης, Βούλα Γεωργούτη

Έχω μια βάρκα με κουπιά - Γρ. Μπιθικώτσης, Βούλα Γκίκα, Αντ. Κλειδωνιάρης

Η ζωή πικροθάλασσα - Γιάννης Θυμάκης

Με φιλία μερώνει μόνο - Λίτσα Διαμάντη

Ώρα τρελή - Πόλυ Πάνου

Θα περάσει κι αυτό - Γιώτα Λύδια

Σαν ζευγαρώσουν δυο καημοί - Γωγώ Θεοδώρου, Βούλα Γκίκα

Θα κλάψω αύριο - Στ. Κόκοτας

Καρδιά γεννήθηκες πουλάκι - Χαρούλα Λαμπράκη, Κική Παντελάκη

Γιατί; - Λευτέρης Μυτιληναίος, Κική Παντελάκη

Τίποτα - Στρ. Διονυσίου

Ολόκληρη ζωή - Γιώτα Λύδια

Τράβα με τα νερά μου - Τάκης Καλυβιώτης, Βούλα Γκίκα

Του χωρισμού η ώρα - Γιώτα Λύδια, Μανώλης Χιώτης

Αφού θα φύγεις - Πάνος Γαβαλάς, Ρία Κούρτη

Θάλασσα τι μου χεις κάνει - Γιώτα Λύδια

Μια βραδιά καταραμένη - Δούκισσα

Το παιδί μου απόψε πίνει - Καίτη Γκρέυ, Γιάννης Κυριαζής

Φαρμάκι - Μανώλης Μητσιάς

Άμα περάσει τούτο δω - Μανώλης Μητσιάς

Σε μάθανε - Μανώλης Μητσιάς

Κοινωνία - Μανώλης Μητσιάς

Το ίδιο κάνει - Μανώλης Μητσιάς

Ο κόσμος ο δικός σου - Ζανέτ Καπούγια

Εκείνα που δε λέγονται - Λίτσα Διαμάντη

Η Κικιτσα - Χρηστάκης

Το γιατάκι μου - Γιάννης Θυμάκης

Τα χέρια της ντροπής - Χαρούλα Λαμπράκη

Δεν υπάρχει κανείς - Στρ. Διονυσίου

Τι μαΐστρος, τι βαρδάρης - Τ. Βοσκόπουλος

Ο Ρουμπης - Μιχάλης Μενιδιάτης

Στο Σταθμό του Μονάχου - Στρ. Διονυσίου

Σε Μια ξένη κοινωνία - Στρ. Διονυσίου

Ρημαγμένη γειτονιά - Γιώργος Χατζηαντωνίου

Δε θέλω τη συμπόνια κανενός - Γιώργος Χατζηαντωνίου

Κάτι παλιοδανεικα - Τάκης Καλυβιώτης

Πες μου παππού - Άκης Πάνου

Πριν, τώρα, πάντα - Άκης Πάνου



Ο κόσμος ο δικός σου - Ζανέτ Καπούγια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...