Σάββατο 9 Μαΐου 2009

Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ - ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ


Η ζωή μου όλη (1974)

Α' πλευρά
Μουσική-στίχοι: Άκης Πάνου

Η ζωή μου όλη
Μίσος
Οι μισοί καλοί
Άντε να περάσει η μέρα
Τα όνειρα χτίζονται
Το θολωμένο μου μυαλό

Β' πλευρά
Ποια δασκάλα έχεις (Η δασκάλα) (Ι. Βασιλόπουλου-Ευ. Ατραϊδη
Πάει κι αυτός (Χρ. Νικολόπουλου-Πυθαγόρα)
Ο ανεπιθύμητος (Χρ. Νικολόπουλου-Πυθαγόρα
Κι αν δεν είσαι από τζάκι (Χρ. Νικολόπουλου-Κ. Βίρβου)
Το 'χω καμάρι (Ι. Βασιλόπουλου-Ευ. Ατραϊδη)
Να 'σαι καλά αγάπη μου (Στ. Καζαντζίδη-Στ. Βαρτάνη)


Η ζωή μου όλη

Στίχοι: Άκης Πάνου
Μουσική: Άκης Πάνου
Πρώτη εκτέλεση: Στέλιος Καζαντζίδης
Άλλες ερμηνείες: Γιώργος Νταλάρας

Η ζωή μου όλη είναι μια ευθύνη
όλα μου τα παίρνει τίποτα δε δίνει
η ζωή μου όλη είναι ένα καμίνι
που χω πέσει μέσα και με σιγοψήνει

Η ζωή μου όλη μια ανοησία
κι η μοναδική μου η περιουσία
η ζωή μου όλη είναι μια θυσία
που σκοπό δεν έχει ούτε σημασία

Η ζωή μου όλη είναι ένα τσιγάρο
που δεν το γουστάρω κι όμως το φουμάρω
κι όταν γίνει η γόπα κέρασμα στο χάρο
όταν έρθει η ώρα και τόνε τρακάρω

.................

My entire life

My entire life is a responsibility
it takes everything from me, it gives [me] nothing
my entire life is a furnace
in which I have fallen and which cooks me slowly

My entire life, a folly
my only property
my entire life is a self-sacrifice
which has neither meaning nor purpose

My entire life is a cigarette
which I don't like, yet which I smoke
and when it becomes a dog-end I'll offer it to Death
when the time comes for me to meet him


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...