Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Στους πέντε δρόμους βρέθηκα - Μιχάλης Μενιδιάτης

Στίχοι: Άκης Πάνου
Μουσική: Άκης Πάνου
Πρώτη εκτέλεση: Μιχάλης Μενιδιάτης

Στους πέντε δρόμους βρέθηκα
εγώ που σ' ερωτεύτηκα
κι εσύ που με κορόιδευες,
επνίγηκες στα λούσα.
Στους πέντε δρόμους βρέθηκα
εγώ που σ' ερωτεύτηκα
κι εσύ που με κορόιδευες,
εβρέθηκες με κούρσα.

Μπράβο, μπράβο!
μπράβο σου και πάλι μπράβο,
που κατάφερες παιδί μου
να μου πάρεις την καρδιά μου,
τα λεφτά και το τσαρδί μου.

Εσύ γλεντάς τα νιάτα σου
με τα δικά μου τάληρα,
κι εγώ που σ' ερωτεύτηκα,
στους πέντε δρόμους βγήκα.
Στους πέντε δρόμους βρέθηκα
εγώ που σ' ερωτεύτηκα
κι εσύ που με κορόιδευες,
εβρέθηκες με προίκα.

Μπράβο, μπράβο!
μπράβο σου και πάλι μπράβο
που κατάφερες παιδί μου
να μου πάρεις την καρδιά μου,
τα λεφτά και το τσαρδί μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...