Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ - ΑΚΗΣ ΠΑΝΟΥ

Το 2008 ο Όασις 88 κυκλοφόρησε ένα cd
με 14 τραγούδια και τον τίτλο
"ΤΙ ΚΡΥΒΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ"

περιέχει τα τραγούδια :

01.Παράνομη αγάπη
02.Το θολωμένο μου μυαλό
03. Ο τρελός
04. Και τι δεν κάνω
05. Στο σταθμό του Μονάχου
06. Θα κλείσω τα μάτια
07. Επτά φορές τη μάζεψα
08. Είδα τα μάται σου κλαμένα
09. Στο σπίτι μας που μπήκανε
10. Αν ήτανε κυρία
11. Κλε-
12. Ήτανε λέει
13. Όταν σημάνει η ώρα
14. Του κόσμου το περίγελο


Τα τραγούδια ερμηνεύουν οι:

Άκης Πάνου
Μανώλης Μητσιάς
Μιχάλης Μενιδιάτης
Θόδωρος Κάτσαρης
Βίκυ Μοσχολιού
Γεράσιμος Ανδρεάτος
Χριστάκης
Μανώλης Τοπάλης
Στράτος Διονυσίου
Μιχάλης Δημητριάδης

...................


Στο σταθμό του Μονάχου

Στίχοι: Άκης Πάνου
Μουσική: Άκης Πάνου
Πρώτη εκτέλεση: Στράτος Διονυσίου

Σημ : Εδώ ερμηνεύει ο ίδιος ο συνθέτης!

Στο σταθμό του Μονάχου
με πέταξε άχου
η μαύρη μοίρα μου
μάνα κακομοίρα μου

Όπου να 'ναι σουρουπώνει
το Ακρόπολις θα φτάσει
να 'ταν και να κατεβάσει
ένα φίλο ή γνωστό

Στο σταθμό του Μονάχου
με πέταξε άχου
η μαύρη μοίρα μου
μάνα κακομοίρα μου

Κάθε άνθρωπος και γλώσσα
ποιόνε ξέρω ποιος με ξέρει
αφιλόξενα τα μέρη
παγωμένες οι καρδιές

Στο σταθμό του Μονάχου
με ξέχασε άχου
η μαύρη μοίρα μου
μάνα κακομοίρα μου

Δίπλα μου λαγοκοιμάται
ένας χίπυ πεινασμένος
ένας νέγρος μεθυσμένος
τα ναυάγια σωρό

Στο σταθμό του Μονάχου
με ξέχασε άχου
η μαύρη μοίρα μου
μάνα κακομοίρα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...