Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2009

ΑΚΗΣ ΠΑΝΟΥ - ΟΛΑ TA ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ (ΛΙΣΤΑ )

Αδιόρθω αναρχί

Αλ Καπόνε ( πριν, τώρα πάντα)

Άμα περάσει τούτο δω

Αμαρτωλός είμαι κι εγώ

Αν ήτανε κυρία

Αν θύμωσες

Άνοιξε Πέτρο

Άντε να περάσει η μέρα

Απ' τη ζωή σου χάθηκα

Ας μη με δει κανείς

Άσ'τη να φύγει

Άσε με ζωή

Αυτός που πέρασε

Αφού θα φύγεις (στίχοι Άκη Πάνου)


Αχαριστία

Βαρύ το ράσο

Βιάστηκα


Για έλα κάθισε με μας

Για το φουστάνι

Γιατί

Γιατί δεν ήρθες τότε

Γιατί κακούργα πεθερά

Γιατί καλέ γειτόνισσα

Γιατί μου βγαίνεις δίχως φλας

Γλυκό φαρμάκι


Γράψε και κλάψε εσύ

Γύρισ' εκείνος π'αγαπώ

Δάκρυ

Δε θα'σαι το φινάλε

Δε θέλω την συμπόνια κανενός

Δεν είναι ο κόσμος φίλος μου

Δεν είπα μη

Δεν είσαι εσύ

Δεν κλαίω για τώρα

Δεν τελειώνει η ζωή

Δεν υπάρχει κανείς

Δικές μου οι ευθύνες

Διπλοτέλι μου γλυκό

Δυο αλήθειες

Δυο γυναίκες αγαπώ

Δώσ' μου να πιω

Εγώ καλά σου τα'λεγα

Έζησε με το τίποτα

Είδα στον ύπνο μου

Είδα τα μάτια σου κλαμένα

Είμαι από χωριό

Εκείνα που δεν λέγονται

Έμοιαζε με κύριο

Εξ επαφής

Επίορκος - προδότης

Έρχονται στιγμές

Εσύ μετάνιωσες

Εφτά φορές τη μάζεψα

Έχεις καλή γυναίκα

Έχω μια βάρκα με κουπιά

Ζωή μου

Η αλήθεια είναι πικρή

Η ζωή μου όλη

Η ζωή πικροθάλασσα

Η Κικίτσα

Η μισή ντροπή

Η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα

Η πρώτη δύσκολη στιγμή

Η σειρά μου κι η σειρά σου

Ήμαρτον Κύριε

Ήπια τα χείλη σου και χάνομαι

Ήρθα για μια νύχτα

Ήρθε ο χειμώνας

Ήταν ψεύτικα

Ήτανε, λέει

Θα κλάψω αύριο

Θα κλείσω τα μάτια

Θα περάσει κι αυτό

Θα ρίξω ροδοζάχαρη

Θάλασσα τί μου'χεις κάνει

Θέλω

Θέλω να τα πω

Ιώδιο, καίσιο, στρόντιο

Και τι δεν κάνω

Και το πρωί θυμήθηκα

Και τότε

Κάνε πέρα-κάνε πίσω

Κάποιος

Καρδιά γεννήθηκες πουλάκι

Καρδιά μου μην παραπονιέσαι

Κάτι παλιοδανεικά

Κλέ

Κοινή αγορά

Κοινωνία

Κοίτα με στα μάτια

Κουτή

Με ρωτήσανε

Με φιλιά μερώνει μόνο

Μείνε πίκρα στην καρδιά μου

Μη μου λες εμένα τέτοια

Μην κατέβεις στο λιμάνι

Μην ξηγιέσαι έτσι

Μια αγάπη

Μια βραδιά καταραμένη

Μια γυναίκα

Μια γυναίκα σαν και σένα

Μίσος

Μοίρα μου γιατί μ' αφήνεις

Μολόγα τα

Μπουμ

Να γιατί κλαίνε

Να είχα το κουράγιο

Να πεθάνω με το ταίρι μου

Ξαναγεννήθηκα

Ξαφνικό

Ξημέρωσε καλή μου(στίχοι Άκης Πάνου)

Ξύπνησα αγάπη μου

Ο γιατρός

Ο δρόμος είναι δρόμος

Ο εαυτός μου

Ο κόσμος ο δικός σου (Γεωργία Λόγγου)

Ο κόσμος ο δικός σου ( Ζανέτ Καπούγια )

Ο μάγκας ο Λευτέρης

Ο παίχτης

Ο Ρουμπής

Ο σεισμός

Ο τρελός

Ο ψαράς

Ο ψύλλος

Οι μισοί καλοί

Όλο χαλάς

Ολόκληρη ζωή

Ομορφιά

Όμορφο χαβά

Όταν ζεις εσύ

Όταν σημάνει η ώρα

Ούτε αχ δε θα πω

Ούτε σπίθα, ούτε λέξη

Πάρ' τα

Παράνομη αγάπη

Πάρε το χελιδόνι

Πες μου παππού

Πέτα πουλί γοργόφτερο

Πήρα απ' το χέρι σου νερό

Πήρα τα μάτια μου

Πληγωμένο πουλί

Πνίγεται η ζωή

Πολλά γαλόνια σου 'δωσα

Πόσα πρέπει

Πόσο χαμηλά θα πέσω

Πού να βρεις

Πρέπει (Aσφαλώς και δεν πρέπει)

Προσευχή του καλού ραγιά

Πυρετός

Ρημαγμένη γειτονιά

Ρολόι - κομπολόι

Σαν ζευγαρώσουν δυό καημοί

Σεισμός

Σε λίγο

Σήμερα σ'έχω αγκαλιά

Σε μάθανε

Σε μια ξένη κοινωνία

Στη φωτιά θα πέσω

Στο σπίτι μας που μπήκανε

Στο σταθμό του Μονάχου

Στους πέντε δρόμους βρέθηκα

Τα όνειρα χτίζονται

Τα χέρια της ντροπής

Ταίρι μου χαμένο

Τελευταίος πυρετός

Τι είμαστε οι μαύροι

Τι λες καλέ

Τι μαΐστρος, τι βαρδάρης

Τι τραγούδι να γράψω

Τι ψυχή θα παραδώσεις

Τίποτα

Το γιατάκι μου

Το γράμμα

Το θολωμένο μου μυαλό

Το ίδιο κάνει

Το λάθος είναι λάθος

Το λάθος έχει γίνει

Το μέτρο της αγάπης

Το παιδί μου απόψε πίνει

Το παράκανες Βασίλη

Το φιλότιμο τ' αντρίκιο

Του κόσμου το περίγελο

Του χωρισμού η ώρα

Τούτος ο τάφος

Τράβα με τα νερά μου

Τώρα με μονή ταρίφα

Φαρμάκι

Φέρ' τε το παιδί του χάρου

Φέρε

Φεύγω

Χαρά ποτέ δεν είδα

Χαρά σ' αυτόν που σ' έχει

Χαραμίστηκε η ζωή μου

Χαροκόπου 1942-1953

Χλόη

Χωρίς αυτήν

Ώρα τρελή

Ως πότε


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...