Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

ΝΑ ΕΙΧΑ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ - ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ

Στίχοι: Άννα Μπακιρτζή
Μουσική: Άκης Πάνου
Πρώτη εκτέλεση: Στράτος Διονυσίου
Άλλες ερμηνείες: Γεράσιμος Ανδρεάτος

Είχα τα μάτια μου κλειστά κι έδωσα βάση
έκανα στάση στη δική σου γειτονιά
με αγωνίες και καημούς έχω χορτάσει
είχα τα μάτια μου κλειστά κι έδωσα βάση

Να είχα το κουράγιο
την αγκαλιά σου να την απαρνιόμουνα
να είχα το κουράγιο
στη γειτονιά σου να μην ξαναρχόμουνα

Είχα λουλούδια στην καρδιά και συ μια πέτρα
κάτσε και μέτρα πόσο μου ‘κανες κακό
τι μου ‘χεις δώσει και τι πήρες κάτσε μέτρα
είχα λουλούδια στη καρδιά και συ μια πέτρα

Να είχα το κουράγιο
την αγκαλιά σου να την απαρνιόμουνα
να είχα το κουράγιο
στη γειτονιά σου να μην ξαναρχόμουνα

.........

If I only had the courage

I had my eyes closed and
I noticed
I stopped in your neighbourhood
I've had my fill of agonizing and grief
I had my eyes closed and
I noticed

If I only had the courage
I would deny your embrace
If I only had the courage
I'd never come back to your neighbourhood

I had flowers in my heart, you had a stonestop,
reckon how much harm you've done mew
hat you gave me, what you got - stop and reckon...

I had flowers in my heart, you had a stone
If I only had the courage
I would deny your embrace
If I only had the courage
I'd never come back to your neighbourhood

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...