Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Τράβα με τα νερά μου - Βούλα Γκίκα

Στίχοι: Άκης Πάνου
Μουσική: Άκης Πάνου
Πρώτη εκτέλεση: Βούλα Γκίκα

Σηκωθήκανε τα πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι!
Η αναίδεια μεγάλη κι έξω από τη λογική,
σηκωθήκανε τα πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι
και γι' αυτό σ' ένα παπούτσι τα 'χουν βάλει φυλακή.

Γι' αυτό κι εσύ κυρά μου,
τράβα με τα νερά μου
πριν έχουμε τα ίδια
και παραπονεθείς.
Τα πόδια δεν μπορούνε
να δείρουν το κεφάλι,
ούτε κι εσύ εμένα
να μου επιβληθείς.

Σηκωθήκανε τα πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι!
έτσι πάντοτε συμβαίνει στη ζωή μας δυστυχώς
κι όταν μπούνε τιμωρία και τα δυό σ' ένα παπούτσι,
κλαίνε για τη συμφορά τους και γκρινιάζουν συνεχώς.

Γι' αυτό κι εσύ κυρά μου,
τράβα με τα νερά μου
πριν έχουμε τα ίδια
και παραπονεθείς.
Τα πόδια δεν μπορούνε
να δείρουν το κεφάλι,
ούτε κι εσύ εμένα
να μου επιβληθείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...