Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

ΔΑΚΡΥ - ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΕΝΙΔΙΑΤΗΣ

ΔΑΚΡΥ

Στίχοι: Άκης Πάνου
Μουσική: Άκης Πάνου
Πρώτη εκτέλεση: Μιχάλης Μενιδιάτης

Πέρνω τα μάτια μου, μάτια μου και φεύγω
φεύγω και πάω στ'ουρανού τα μάκρη.(δις)

Δάκρυ , δάκρυ , δάκρυ, μαύρο δάκρυ
ηταν η αγάπη σου και πίκρα δίχως άκρη(δις)

Πέρνω τα μάτια μου, μάτια μου και φεύγω
φεύγω και πάω στ'ουρανού τα μάκρη.


Πέρνω τα μάτια μου, μάτια μου και φεύγω
φεύγω και πάω στ'ουρανού τα μάκρη.(δις)

Φτάνει , φτάνει , δεν αντέχω φτάνει,
τέλειωσε η αγάπη σου κουρέλι μ'εχει κάνει(δις)

Πέρνω τα μάτια μου, μάτια μου και φεύγω
φεύγω και πάω στ'ουρανού τα μάκρη.


Δάκρυ , δάκρυ , δάκρυ, μαύρο δάκρυ
ηταν η αγάπη σου και πίκρα δίχως άκρη
Φτάνει , φτάνει , δεν αντέχω φτάνει,
τέλειωσε η αγάπη σου κουρέλι μ'εχει κάνει

τέλειωσε η αγάπη σου κουρέλι μ'εχει κάνει( τρις)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...