Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

ΤΟ ΓΙΑΤΑΚΙ ΜΟΥ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΘΥΜΑΚΗΣ

Το γιατάκι μου

Στίχοι: Άκης Πάνου
Μουσική: Άκης Πάνου
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Θυμάκης

Το γιατάκι που 'χω φτιάξει, είναι τέσσερα ντουβάρια,
τσιμεντόλιθοι, λιθάρια και στο πρόχειρο.
Δυό σανίδες για κρεβάτι και στον τοίχο για την πλάτη,
καρφωμένο της γιαγιάς μου το εργόχειρο.

Του 'χω βάλει και κουρτίνα στο παράθυρο το ένα,
στη γωνιά, έχω κουζίνα με τα όλα της.
Από κάτω απ' το μαγγάλι, το τηγάνι και το μπρίκι,
τη μικρή και τη μεγάλη κατσαρόλα της.

Το μικρό το τραπεζάκι το 'χω πάρει ευκαιρία,
έχω κι ένα μπουζουκάκι, το μεράκι μου...
και στο χαμηλό περβάζι, μια παλιά φωτογραφία,
της ζωής μου το μαράζι, το σαράκι μου


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο, μπράβο!
Αν έχετε και θέλετε να μας βάλετε και τα δύο τραγούδια του Α. Πάνου που είπε ο Στράτος Παγιουμτζής: "τι είμαστε οι μαύροι" και "εξ' επαφής".
Ευχαριστώ πολύ.
αλεξ - δυτική ελλάς

Liza Giannouri είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ!
Τα δυο σπάνια τραγουδια αυτά θα τα ανεβασω τις επόμενες ημέρες.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...