Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

Η ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ ΚΙ Η ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ - ΧΑΡΟΥΛΑ ΛΑΜΠΡΑΚΗ

Η σειρά μου κι η σειρά σου

Στίχοι: Άκης Πάνου
Μουσική: Άκης Πάνου
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Λαμπράκη

Δυό φορές σ`έχω γελάσει,
το ντουνιά έχεις χαλάσει,
κι ας το ξέρεις πως για σένα
δε μου καίγεται καρφί.
Τι το θές και επιμένεις
να σου πω να περιμένεις
αφού βλέπεις πως το τραίνο
το`χεις χάσει στη στροφή ?

Χάθηκα για σένανε
μακριά από μένανε
κι αν πικραίνετ`η καρδιά σου,
η σειρά μου κι η σειρά σου.

Δυό φορές σ`έχω γελάσει,
μην το πας λοιπόν για τρίτη,
μέσα στο δικό μου σπίτι
δε χωράς,πώς να στο πω ?
Ραντεβού και να σου κλείσω,
πάλι θα το λησμονήσω
και θα τρέξω να φιλήσω
το αγόρι π`αγαπώ.

Χάθηκα για σένανε
μακριά από μένανε
κι αν πικραίνετ`η καρδιά σου,
η σειρά μου κι η σειρά σου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...