Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

ΞΥΠΝΗΣΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ - ΓΙΩΤΑ ΛΥΔΙΑ & ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ

Ξύπνησα αγάπη μου

Στίχοι: Άκης Πάνου
Μουσική: Άκης Πάνου
Πρώτη εκτέλεση: Γιώτα Λύδια & Γιώργος Χατζηαντωνίου ( Ντουέτο )

Είδα στον ύπνο μου,πως μ`απατούσες,
πως μ`εγκατέλειψες και με μισούσες.
Κι ήταν τα βράδια μου φαρμακωμένα
δίχως τα χάδια σου,δίχως εσένα.

Ξύπνησα αγάπη μου κι είχα τόση χαρά,
ήσουν στο πλάϊ μου όπως κάθε φορά.
Ήσουν στο πλάϊ μου όπως κάθε βραδιά
κι ήρθε στη θέση της η φτωχή μου καρδιά.

Είδα πως γκρέμισε το σπιτικό μου
δίχως το φταίξιμο να`ναι δικό μου
κι ύστερα χάθηκες από κοντά μου
και περιφρόνησες τον έρωτά μου.

Ξύπνησα αγάπη μου κι είχα τόση χαρά
ήσουν στο πλάϊ μου όπως κάθε φορά.
Ήσουν στο πλάϊ μου όπως κάθε βραδιά
κι ήρθε στη θέση της η φτωχή μου καρδιά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...